Inner thought

Look at me!
I can balance on this log.
I almost fell off, but still managed my way over.
Whether I will return, why?
I’m over.

The eternal quest in search of truth,
In a network of thoughts, we can be lost.
chaos stirs in my peace,
the sky looks different this evening.

Are we alone, you and me, in this world?
If eyes are unique, and mass energy?
Are we even awake?

An eye keeps track,
a hand controls will.

Life lived in duality

Se på meg!
Jeg kan balansere på denne stokken.
Jeg falt nesten av ,men kom likevel over.
Om jeg vil tilbake, hvorfor det?
Jeg er jo over.

På evig oppdrag i sannhetens søk
i et nettverk av tanker kan en gå seg bort.
Uroen rasker med seg freden,
annerledes er himmelen denne kveld.

Er vi alene, du og jeg, i denne verden?
Om blikket er unikt, og massen energi?
Er vil i det hele tatt våkne?

Et øye holder oversikt
En hånd styrer viljen

Livet leves i dualitet

Leave a Reply

